OT -> HTML: mezera pri kombinaci <table> a <form>

charlie76 na atlas.cz charlie76 na atlas.cz
Pondělí Říjen 1 12:23:16 CEST 2001

Dobry den.

Myslel jste to nejak takhle??

--code--
FORM {
 margin-top: 0;
 margin-left: 0;
 margin-right: 0;
 margin-bottom: 0;
}
--end code--

To funguje ... ale jen chci-li mezeru zvetsit :((
Kdyz dam nulu, tak jako v prikladu - mezera zustane.

Kdyz dam tag <form> pred obe tabulky, zobrazi se vse jak ma ... :)
problem je v tom, ze stranky generuji pres PHP a nekdy formular na strane je a nekdy ne ...
to znamena, ze prvni tabulka je zahlavi, ktere nechci menit ....

Do CSS jsem jeste dostatecne nepronikl ... nesel by provest jeste nejaky figl??

Diky mnohokrat
Mira Kaas