Otazky [jen pro odborniky]

Oto Buchta tapik na neo.cz
Pondělí Říjen 1 14:37:03 CEST 2001

Dne čt 27. září 2001 14:35 Tokos Mario napsal(a):
> Zdar vsichni co pouzivate jenom linux,
> Omlouvam se Vam Vsem za [Subject] ;-))
Za takoveto subjecty se vrazdi :-/

> Mam par odbornych dotazu:
Vase dotazy ale vubec odborne nejsou. Jsou to spis dotazy jednoho uzivatele
na konkretni soft pouzivany jinymi uzivateli.

>     LiLo&WIN2K: Poslete mi nekdo uryvek z nejakeho LiLo co umy naBootovat
> 		z: HDA :hda1 hda2 {ext2[14GB],swap[400MB]}
> 		   HDB :hdb1 {ntfs [4.1GB]} ,chci bootovat Lin a W2k.
Nikdy jsem na masine (a ani mit nebudu) w2k nemel, ale postup by mel byt
eqivalentni s NT -> doporucuji dat jako bootovaci linuxovy diskovy oddil, do
jeho bootovaciho sektoru (nikoi do MBR) nahrat lilo, do /etc/lilo.conf dat
other=/dev/hdb1
       label=Wiry

> Mlayer&Mozilla: Existuje neco jako MediaPlayer v IE pod Mozillu?
> 		Proste prehravani Videa pres Mozillu?
> 		[PS: Posledni mozillu jsem este nevidel :-((]

nema to nic spolecneho s mozillou, ale s xanim - aplikaci, ktera unmi video
zobrazovat. Pokud pouzivate KDE, nainstalujte si i kAction!.

--
Oto 'tapik' Buchta