LinuxDA a Agenda?

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Říjen 1 14:58:39 CEST 2001

On 30/09/2001, Tomas Potok wrote:

> Vie nam niekto povedat nieco viac o strojceku na www.linuxda.com? Ide
> o PDA beziace na na nejakom porte linuxu. Zaujimal by ma hlavne
> hardware. Je totiz dost lacny, teraz 89$ co je na PDA slusne.

LinuxDA je urcen obecne pro procesory Motorola Dragonball. Konkretne je
podporovan Palm IIIx, IIIxe a Vx. Je mozne jej naflashovat do nektereho
z techto modelu a nebo si koupit cele zarizeni, coz ovsem neni nic
jineho, nez predflashnuty Palm IIIxe. Na jejich webu tyhle vsechny
informace jsou.

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka