odhaleni tcpdumpare

Zdeněk Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Pondělí Říjen 1 21:46:28 CEST 2001

> Slysel jsem o zpusobu, kdy se do site vysilaji IP datagramy s neexistujici
> odchozi adresou a pak se (promiskuitne) nasloucha ARP zadostem tykajicim
> se teto zfalsovane IP adresy. Presne si to nepamatuju (a ani terminologie
> nebude tak uplne v poradku), ale nejaky takovyto princip to melo.

Tusim nedavno to tu slo. Co se stane, kdya na karte v promiskutnim rezimu zakazu veskery odchozi provoz? IMHO me nikdy nenajdete zadnym myslitelnym zpusobem (mysleno fakt, ze mam kartu poslouchajici uplne vsechno)

---
Zdenek Mazanec, Contactel spol. s r.o.
+420 (2) 33011644
http://mandrake.redbox.cz