OT: Cestina v subjektu

Libor Striz poutnik-x na x-atlas.cz
Pondělí Říjen 1 22:51:45 CEST 2001

Dobry den,

abych to za svoji osobu nejak shrnul a ukoncil:

dekuji za pouceni a pripominky. Casy se meni a obecne zvyklosti se uz
lisi od mych zazitych predstav. Narod Linuxovy je navic vstricny,
ochotny a temperamentni. Nenecha si predpisovat, co se jak ma ci nema
delat, nebo dokonce - jak je to jedine spravne.

Ja jsem to ani nikdy nemel v umyslu. Pokud jsem svoji nedokonalou
komunikaci v nekom vzbudil mylny dojem ve smyslu vyse uvedeneho, tak se
mu za to omlouvam.

Na platforme Windows 98 se tezko hleda usenet ci email klient 100 %
kompatibilni  cestinou, ktery by toho umel vic nez OExpress.
Pegasus mail je ovsem OK.
Gravity je bezva - az na ty ceske subjekty :

P.S.: Zitra si jdu na postu pro Mandrake 8.0. Tesim se...

--
Libor the Wanderer poutnik-x na x-atlas.cz
For mail replay: Please remove - and x to get real mail address.