Apache a zarazeni UID do skupin

Michal Kurka mysak na kapsa.club.cz
Pondělí Říjen 1 23:38:33 CEST 2001

Dne 1.10.2001 v 17:08 Jirka Kosina napsal(a):

> IMHO bude treba upravit a prekompilovat kernel. Rozhodne bude treba
> upravit mnou zminovane veci, jestli neco dalsiho, z fleku nevim...
>
> Nebylo by pro Vas spis lepsi reseni zavedeni ACL? (mam pocit, ze pokud si
> spravne pamatuji puvodni problem, jde o prava k adresarum).

Presne tak, staci mi resit problem na urovni adresaru.

> Mrknete na http://acl.bestbits.at/

Vypada to zajimave. Dekuji za odkaz. Kazdopadne jeste popremyslim, zda
nebude jednodussi zapremyslet nad jinym systemem pristupovych prav nez se
poustet do patchovani kernelu a e2fs-utilit.

--
Michal Kurka - Mysak
spravce serveru 'kapsa.club.cz'