Suspend po nejake dobe necinnosti

Matej Cepl ceplma00 na yahoo.com
Úterý Říjen 2 01:12:57 CEST 2001

Dobrý den,

rád bych používal svůj desktop (RH7.0CZ) jako domácí server, ale
k tomu bych potřeboval ho mít neustále zapnutý s tím, že by se po
dobu nečinnosti vypínal vše nepotřebné. Zároveň by to mělo být
schopné celý počítač zaktivovat jenom na signál ze sítě (když
manželka s notebookem a Windows 98 bude třeba chtít připojit na
Internet pomocí modemu, který je v desktopu). Je něco takového
možné? Kam se mám podívat po dokumentaci? Zkoušel jsem manpage k
apm* a Laptop-HOWTO, ale moc moudrý z toho nejsem.

Aletrnativně (a poněkud OT) je možné nastavit jak Linux tak
Windows 98, aby při neúspěchu s připojením přes vzdálený počítač
(Linux by poskytoval nějaké ipchains nebo co, Win98 sdílení
Internetového připojení) zkusil svůj vlastní modem?

Omlouvám se za nedostatek vlastní činnosti, ale nějak moc nevím,
kde začít.

	Děkuji

			Matěj Cepl

--
Matej Cepl, ceplma00 na yahoo.com
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488