smssend a eurotel + zatizeni linky

Michal Kurka mysak na kapsa.club.cz
Úterý Říjen 2 09:02:48 CEST 2001

Dne 1.10.2001 v 10:35 Jaroslav Lukesh napsal(a):

> Nekde jdete pres bezdrat. A ten nejspis bude ruseny. Reseni: poradne si
> nastavit radia (nejlepe s RF analyzatorem abyste vedeli odkud a jake to
> ruseni je), dat smerove anteny (existuji i vykonove obousmerne
> slucovace/rozbocovace na 2,4G) a snizit MTU na asi 1/4.

Ja bych doporucoval snizit MTU nanejvys na 552 bytu. Vim, ze podle
nejakeho RFC muze byt paket i mensi (snad 296 bytu), ale napr. DNS pres
UDP bude lepe fungovat, kdyz se bude moci spolehnout na minimalni delku
UDP-paketu 512 bytu (+40 zahlavi IP = zminenych 552).

--
Michal Kurka - Mysak
spravce serveru 'kapsa.club.cz'