sledovani site

Michal Kurka mysak na kapsa.club.cz
Úterý Říjen 2 09:18:47 CEST 2001

Dne 1.10.2001 v 12:37 Martin Lebeda napsal(a):

> potreboval bych nastroj, ktery by mi sledoval provoz na sitovem rozhranni
> a obcas na pokyn vypsal kolik bylo prijato a odeslano a to s
> rozdelenim podle adres kterych se to tyka. Ma to bezet davkove.

Pokud se vam nedostane jine uspokojivejsi odpovedi, muzete zkusit muj
navrh, ktery jsem uz parkrat realizoval.
    Vyuzil jsem schopnost uctovani provozu pres firewallovaci pravidla.
Lze nastavit kriteria (prichozi/odchozi adresu, rozhrani,...) a pak
davkove sledovat, kolik jednotlivymi pravidly proteklo bytu.  Kdyz
sledovaci skript budete spoustet treba kazdych 5 minut, jsou chyby
zpusobene rebootem minimalni. Ostatni posledni spusteni sledovaciho
skriptu muzete zaradit mezi ukoncovaci systemove skripty.
    V pripade zajmu vam mohu poslat i skript, ktery jsem si sam napsal.
Ale radeji jeste chvili pockejme, treba se ozve nekdo s lepsim resenim.
Ostatne IHMO to v konferenci uz bylo, zkuste se podivat do archivu.

--
Michal Kurka - Mysak
spravce serveru 'kapsa.club.cz'