LDAP a Outlook

Robert Madaj ml.linux.cz na istrobanka.sk
Úterý Říjen 2 10:30:23 CEST 2001

Dobry den p. Jan,

Outlook alebo Outlook Express??

v MS Outlook 2000 je podpora na LDAP
v Outlook Express takisto.

V oboch idu priblizne tieto moznosti:

ak mas zaznamy v LDAP vypisane tak, ze si si
vhodne zvolil obsah sn (mozes tam dat viacej
klucovych slov, napr.

cn=Robert Madaj
sn=madaj
sn=postmaster
sn=riaditel

tak ked priamo do kolonky komu zadas nejake
klucove slovo, tak ti to "najde mna", ak ma viacej
ludi to iste klucove slovo, tak sa zobrazia vsetci
tito ludia (obmedzene klientom, kolko prvych
vyskytov ma zobrazit, resp. aj server ma take
obmedzenie).

Zaroven mozes adresar LDAP pouzit aj ako perfektny
t. zoznam - na linux existuje moznost si pristupom
cez LDAP spravit aj WEB stranku s adresarom ludi,
ak budes ukladat ludi do stromov podla
organizacnej schemy, tak to mas pekne a prehladne.

U nas je v LDAP viac ako len postove veci.

bohuzial ale nie je mozny priamy pristup, v style:
zobrazi sa mi kompletny zoznam ludi...

Vo webovom prostredi si to ale mozes urobit,
aj v OE aj v MS Outlook ide webovu stranku dostat
(v OE ako infopane).

Vas mail z Tuesday, October 02, 2001 o 10:14:05 AM:

--
s pozdravom
 Robert Madaj, mailto:madaj na istrobanka.sk