hledam reseni pro routing se zuzenim pasma

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Říjen 2 10:45:09 CEST 2001

On Tue, 2 Oct 2001, Daniel Peder [ INFOSET.CZ ] wrote:

> mam garantovanou 128kb lajnu
> interne v baraku ji potrebu poskytovat vice uzivatelum, ale jednomu
> specialne vyhradit pasmo 64kb, ostatnim zbytek
>
> existuje reseni?

Nedavno jsem to potreboval a v RH7.0 je vse potrebne vcetne modulu kernelu.
Je to v balicich iproute a shapecfg . V baliku shapecfg je /sbin/cbq skript
ktery se da prekopirovat do /etc/rc.d/init.d a upravit tak, aby ho chkconfig
akceptoval a nahodil na nej spousteci linky a pak se to muze nahazovat
automaticky po spusteni stroje.