LDAP a vyhladavanie v Outlook Express

Marian Tatarka mtatarka na didaktik.sk
Úterý Říjen 2 11:31:55 CEST 2001

Dufal som, ze sa v predchadzajucich debatach o LDAP objavi
aj nejaky nazor k tomu, co potrebujem vyriesit, ale nestalo sa, preto
zakladam novy thread.

Zapisal som do LDAP zoznam zamestnancov a ich emailovych adries.
Pri vyhladavani v OE sa spravne zobrazuju, ale ako si mam dat vypisat
zoznam vsetkych zamestnancov? Pripadne, ako donutit OE, aby
vyhladaval zadany retazec hocikde v adrese, a nielen od jej zaciatku.
Dufam, ze p. Ohnesorg aj p. Svec nemysleli toto iste
(cit. aby adresar byl videt hned po kliknuti na tlacitko komu a ne az po
kliknuti na najit). To co ma zaujima je myslim trochu ine.

Marian Tatarka