odhaleni tcpdumpare

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Úterý Říjen 2 11:32:38 CEST 2001

Stanislav Meduna wrote:
: Zdeněk Mazanec schrieb in Nachricht <039101c14ab1$c3e583f0$0401a8c0 na kvetinka>...
: Pokial zakazete len komunikaciu vyplyvajucu z pouzitia tcpdumpu
: (t.j. napriklad ze tie ARP requesty nepustite, nebudete skusat
: resolvovat co pride a podobne), ale inak ten stroj bude na sieti
: pritomny, da sa este pouzit casovy side-channel - zmerat odozvu
: daneho systemu, poslat storm paketov na neexistujuce/ine adresy
: a pocas tohoto stormu merat odozvu znovu. Promiskuitny stroj
: bude ovplyvneny ich spracovavanim.

	Stroj pripojeny jen na RX par ethernetu se takhle neda
odhalit.

: Ak to spravite hw, tak pochopitelne nezistia nic. Aj ked teoreticky
: by siel pouzit energeticky side-channel - vyslem packet storm
: pre neexistujuci pocitac a pozeram, na ktorej vetve rozvadzaca
: sa zvysil odber, pretoze niekde procesor vybehol z haltu  :-)))))
: Ak to spravim velakrat, statistika mi nahodne fluktuacie vycisti.

	Tak si tam pustim v cyklu a v nice kompilaci kernelu.
CPU bude porad neco delat.

-Y.

|\  Basically PCI is a message passing system disguised as a bus, treat   /|
|\\ it as the former and you wont get too badly hurt.        (Alan Cox)  //|