awk

Laubrino laubrino na khsplzen.cz
Úterý Říjen 2 11:21:47 CEST 2001

"Radek Vybiral" <Radek.Vybiral na vsb.cz> píše v diskusním příspěvku
news:Pine.LNX.4.21.0110021016470.20123-100000 na rih.brailcom.xx...

> I kdyz Vam zrejme nejaka dobra duse poradi, jenom bych chtel pripomenout,
> ze tato konference neslouzi, cituji Meta-FAQ: "jako ucebnice Unixu ci
> shellu".
>
> Jiste resite nejaky dulezity problem, ale mejte prosim ohled na dalsich
> 1000+ lidi...
>
> R.V.

Tak takovyhle poznamky fakt miluju. To si jako myslis, ze sem se to predtim
nesnazil vyresit sam?

Pro ostatni: Napsal sem to trochu moc strucne, ve skutecnosti to neni jedina
polozka v radku. Je jich tam vic oddeleno mezerama. Pomuze nejspis rada od
Igora, kterej doporucuje funkci split().

Laubrino

--
Tomas Laubr
KHS Plzen