CBQ, cbq.init - nastaveni

Matus Hrusovsky mhl na eposta.sk
Úterý Říjen 2 12:34:11 CEST 2001

> Mam lokalni sit s 30ti pocitaci pripojenou do Internetu srze linuxovy
> pocitac, na kterem je RH7.0. a do Internetu je napojen 64kbps
> radiovou linkou. Mam problem s vhodnym nastavenim cbq.init.
> Potreboval bych nastavit sit tak, aby nekteri uzivatele meli omezeny
> pristup (omezenou sirku pasma), ale tak, aby kdyz je zbytek pasma
> volny, tak aby dostali vsechno (tusim ze se tomu rika pujcovani
> pasma). Pak bych chtel nastavovat prioritu ruznym protokolum (ftp-
> data) ale s tim, ze budou existovat vyjimky identifikovatelne IP
> adresou. Na tomto pocitaci bezi take webserver (s minimalni
> [...]

Prave sa s tym tiez trapim, zatial sa mi podarilo rozdelit siet podla IP
pocitacov
do roznych siriek pasma a priorit.

Nijako sa mi ale nedari nastavit zdielanie volneho pasma,
aby ostatne rury vyuzili volne kapacity nevyuzitej kapacity.

Prosim tiez o vysvetlenie pouzitia parametrov bounded a isolated,
co znamenaju som sa docital dost podrobne,
problem je ze nijakym sposobom nechcu zafungovat.

Stale su ignorovane...

Najviac by pomohol nazorny funkcny priklad.h

D.

Matus