TWIG - attachmenty s cestinou

Tomas Valousek xvalous na pluto.pslib.cz
Úterý Říjen 2 13:31:55 CEST 2001

On Mon, 1 Oct 2001, Jirka Kosek wrote:

> iso-8859-2   použité kódování češtiny
> Q            kódování 8bitových dat do textu (v tomto případě metodou
> quoted-printable, kdy se znaky mimo ASCII převedou na sekvenci =xx, kde
> xx je kód znaku v šestnáctkové soustavě)
Snazil jsem se hledat utilitu, ktera by prevedla quoted-printable do
"normalniho" iso-8859-2, ale marne. Vite nekdo prosim o utilite, ktera
umoznuje tento prevod, pripadne quoted-printable do ascii.

		Diky, Tomas Valousek

--
	Tomas -VALY- Valousek
	web design, internet projects, linux etc..