awk

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Úterý Říjen 2 13:36:22 CEST 2001

On Tue, 2 Oct 2001, Laubrino wrote:

> Tak takovyhle poznamky fakt miluju. To si jako myslis, ze sem se to predtim
> nesnazil vyresit sam?

A presne o to jde.
Jak jsem asi mohl poznat z te puvodni zpravy, ze jsi to zkusil?

O co inteligentneji by vypadala otazka:
mam retezec http://..., pouzil jsem awk s temito parametry, vysledek se mi
nedari dostat v pozadovem stavu...
Z puvodniho dotazu nebylo poznat vubec nic, vse nasvedcovalo tomu, ze
prvni snaha o reseni problemu vedla smerem k dotazu do konference.

Plati jasne rovnice: jak dobre(spatne) se zeptas, takovou
dobrou(spatnou) dostanes odpoved.

Ta vytka nebyla minena nejak osobne, ale opravdu obecne.

R.V.