signal detem po skonceni rodice

Úterý Říjen 2 16:12:20 CEST 2001

> :       Nac tak slozite? V tu chvili totiz PPID neni PID rodice, ale PID
> : nadrazeneho procesu (pozor! - nemusi to byt 1 (INIT)) => dite si na
>
>         Neni to (nutne) PID nadrazeneho procesu. Je to vzdy 1 (init).

	Ted moc nerozumim... - vezmu-li strom procesu nejaky takovy (v zavorce
je PID):

	init (1)

+-----------+-----------+
proc1(10)   proc2(20)   proc3(30)

   +-----------+-----------+
proc2a(21)     proc2b(22)  proc2c(23)

               proc2bI(26)

Tak pokud zahyne proc2b(22), proc by mel byt proc2bI prirazen pod Init?
Mam dojem, ze se nejak lisi chovani v architekturach SystemV a BSD like,
bohuzel nyni nemam Stevensona po ruce a modelovou situaci nemam cas
modelovat, nicmene mnou popsane chovani neni pravdive?

	Obdobna situace - mam nejaky system procesu, urcity proces se prohlasi
za group leadera a vytvori si vlastni strom potomku. Po vetvich stromu
se korektne siri signaly smerem dolu, bude-li mit strom vice jak jednu
generaci korenu, proc by se mel nejaky koncovy korinek umistovat pod
Init, kdyz ma zustat stale v tomto stromu procesu, akorat se presune o
generaci vyse... - pokud by to tak nebylo, zanikla by kontinuita napr.
pri posilani 'group' signalu smerem dolu - takovyto proces by byl od
teto komunikace odriznut aniz by o tom vedel jak on, tak group leader...

PS: To co popisuji nemam presne v teto konfiguraci vyzkouseno, ale neco
podobneho jsem resil pred cca 4 roky a zhruba tak to fungovalo jak na
Linuxu (jadro 1.3.X), tak SCO UNIXu...