K7T266 Pro & CD-RW HP 9150i & status=0x51 & error=0x30

Richard Richter richter na bgs.sk
Úterý Říjen 2 16:20:37 CEST 2001

Zdravim...

> hdc: cdrom_decode_status: status=0x51 { DriveReady SeekComplete Error }
> hdc: cdrom_decode_status: error=0x30
>   a to nekolikrat za sebou. Potom to zakaze DMA ...
> hdc: DMA disabled
> hdc: ATAIP reset complete
>   a chyby jedou dal. Pomoci ruznych vyhledavacu jsem nasel ne zrovna

A chyby jedou dal.. to znam. Ja jsem mel dost vazne problemy s jadrem 2.4.9, nez
se mi ho podarilo nakonfigurovat tak, aby tohle nehlasilo. Je mozne, ze mate
vazne vadny kabel, nebo vadnou CDRW, ale nemate nahodou nejakou zvlastni
konfiguraci jadra? Skuste ho potom osekat, nebo proste skusit default .config,
nebo neco takoveho a pak konvergujte az k problemu. Ja nevim, kterak jsem se
toho zbavil, ale bylo to drsne.

U mne se to tykalo HDD, pricemz mi to obcas sepalilo nejaky soubor (napr.
/var/lib/dpkg/status, coz na debianu je fatalni problem ;-)), nebylo to nic
prijemneho - a to vse pouze chyba konfigurace jadra. Pokud to bude tohle, muzete
byt rad.

Virgo

Richard Richter (richter na bgs.sk)
Application Programmer, Business Global Systems a. s.