Jak BOOTovat se ZIP250

Radek Hnilica radek na hnilica.cz
Úterý Říjen 2 16:34:15 CEST 2001

In article <49629C42101 na tyto.vslib.cz>, Petr Kolar wrote:

> Tak to se omlouvam za reci o hokeji. Netusil jsem, ze pred lilo delate
> chroot...

chroot se mi zdal jednodussi, navic je na ZIPce jina istalace nez na pocitaci

> Nepomohla by volba linear? Nebo zkuste prelozit lilo s -DLCF_XL_SECS=cislo,
> kde cislo je pocet sektoru na stope na te ZIPce, a pouzit takto vytvorene
> chain.b a boot.b. Pokud spravne rozumim zdrojaku, tak kdyz neni LCF_XL_SECS
> definovano a v BIOS diskette parameter table neni hodnota vetsi nez 9, tak
> se pouzije 18, coz bude spravne pro diskety, ale ne pro ZIPku. Second stage
> loader precte misto obsahu soboru map neco jineho a vysledkem je minus,
> misto kyzeneho O za LIL.

volba linear nepomohla, rovnez jsem zkusil prekompilovat lilo a do makefile
dat -DXL_SECS=32 a to taky nepomohlo.
Jsem z toho cely nestastny, takovy kousek od cile a nic.

Porad premyslim jak to dokopat k funkcnosti.

--
Radek Hnilica <Radek at Hnilica dot CZ>