zacatecnik SSL, zmatek v klicich a jejich tvorbe :-(

Zkoumalek zkoumalek na seznam.cz
Úterý Říjen 2 18:38:49 CEST 2001

Dobry den.

Chtel jsem si rozbehat na serveru SSL. Precetl jsem si instrukce na
www.modssl.com + spoustu dalsich veci. Pochopil jsem, ze mam privatni
klic, pak si vytvorim pozadavek na certifikat a ten poslu na cert.
urad a oni mi vrati klic, ale nemam jasno, proc si nemohu regulelne
vytvorit svuj vlastni certifikat tak, ze bych si jej overil sam sobe.
Navic jsem se nikde nedopatral, co jsou formaty PEM a X509...

V pripade, ze napisi:
$ openssl req -new -x509 -days 365 -key ca.key -out ca.crt, tak mam
uz certifikat? Nepochopil jsem, proc v dalsim bodu pisi
....sign.sh... Use this script for signing. A tento skript jsem u
sebe nenasel.
Mam
SuSE 7.1
openssl-0.9.6-21