kernel 2.4.10 a noexec na vfat

Milan Svoboda tex na sendme.cz
Úterý Říjen 2 19:18:15 CEST 2001

> Helou,
>
> a co option showexec pri mount-e a funkcia is_exec vo
> fs/fat/inode.c?

Hura! Option showexec misto puvodni noexec pomohla.

> Zaujimave, ze v linux-kernel o tom nie je zmienka.... A
> tak som to docital dokonca a predsa sa niekto nasiel, ale
> dost dlho im to trvalo ;-)

Co tim basnik chtel rici ? Nejaky forek ktery jsem
nepochopil ?

--

Milan Svoboda

E-mail: Milan.Svoboda na centrum.cz
GNU GPL Anglicko-Český slovník
http://www.sendme.cz/tex/ ; http://dione.zcu.cz/slovnik/

Microsoft does write "free" software. Not free as in "free
beer," or "free speech," but "Free Tibet."