neexistuje localhost

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Úterý Říjen 2 21:06:19 CEST 2001

Hana Skoumalova wrote:

>Nemel by tu byt jenom localhost? Bez toho localhost.localdomain?

Ne, to je myslim dobre.
Co udela ping designer?
neni nahodou v tom radku pro 127.0.0.1 nejaky znak, ktery editor
nezobrazuje, ale pritom to neni mezera?
Zkuste /etc/host napred vyzalohovat, pak jej smazte a pomoci touch
/etc/hosts vytvorte novy soubor (prazdny).

Nyni jej "vyplnte" pomoci editoru vi nebo editoru v mc. Pomohlo to?

Hezky den
MV

--
Michal Vymazal