problem 2 radku misto jednoho - oddelovani (\n\r) / (\n)

Petr Klimovic pizi na jinak.cz
Středa Říjen 3 07:13:09 CEST 2001

 MC> Kromě obhroublé rady, že by možná bylo už docela na čase
 MC> upgradeovat (uznávám, že jsem teď za Velkou louží a tady je to
 MC> trochu jinak, ale já jsem získal celý počítač na kterém pracuji
 MC> zadarmo, a Linux na něm běhá moc hezky -- Pentium 133/32MB RAM),
 MC> si velmi matně vzpomínám, že FidoNet spočíval na nějakém stažení

Ja mam 166 a 64MB RAM, ale o to vubec nejde. Ja si neztezuju, je to
moje volba. Chtel jsem jenom vratit autora vyroku o tom, ze cestinu
dneska precte kazdy, zpatky na zem. Ano dnes ma kazdy prostredky jak
cestinu precist, kazdy ji MUZE precist, presto existuje rada lidi, kter
z ruznych duvodu tyto moznosti nevyuzivaji.

Petr

... Kazde zavrene oko nespi a kazde otevrene nevidi.