OT: TV karta a rusenie (problem asi v HW)

Kilian Igor igor.kilian na infogas.sk
Středa Říjen 3 07:35:33 CEST 2001

Mam Dart TV RadioLive (chip bt878a).
Rozbehal som ju pod linuxom v pohode (kernel 2.4.10
plus patche bttv,...) funguje aj pod M$ a to so softom
co bolo k tomu aj s inym. Problem je ale s rusenim
niektorych stanic (vo vsetkych OS). Idu cez obraz vodorovne
biele ciary sprevadzane silnym pukanim. Funguje priblizne 5
stanic zo 40 v pohode (rusenie nie je pri kazdej stanici).

Co som zistil a robil:

1, TV signal je kablovka (odskusal som pripojit si svoj
   kablik na video s televizorom vsetko OK signal je v poriadku)
2, CPU mam 800MHz celeron v redukcii na slot 1. Na doske je jeden
   pin pre prevadzku normal a turbo. Skusil som to prestavit no rusenie
   sa nezmenilo.
3, Mal som vela kariet v PC (to som pisal). Vyhodil som vsetky
   okrem grafickej,video a zvukovej karty. Rusenie neprestalo
   ani sa nezmensilo.
4, menil som nastavenia v biose pre refresh RAMky a ine casti. Nepomohlo.
5, v BIOSE som vypol APM (lepsie povedane uz bolo vypnute). Nepomaha.
6, rekompiloval som kernel bez APM a vsetkych setriacich modov
   aj nieco co sa robi ked procesor nic nerobi - nulove cykly ci
   co toje [sorry nemam tu teraz zdrojak]). Nepomaha.
7, len tak zo srandy som pocas pozerania cez linux zatazil procesor
   (spustil som yes). Rusenie bleskami prestalo. Kde tu je sice zhorseny
obraz
   ale teraz je to asi tak, ze 5 stanic zo 40 je nepozeratelnych. Cize
   celkom OK.

Neviete v com by to mohlo byt? Ja uz stracam inspiraciu.
Za vsetky odpovede vopred dakujem. Kedze sa to zase az tak
moc linuxu netyka (asi nieco s HW) piste mi prosim odpovede
na moju e-mail adresu.

Igor

PS: rady typu "vymen si HW" nechcem !!! Doteraz som s nim spokojny a nebyt
    kupy TV karty, tak by som nevedel, ze je nieco v neporiadku.

Ing. Igor KILIAN
UNIX administrator

InfoGas a.s., Kozia 17
815 37 Bratislava, Slovakia