Zhodenie PPP pri necinnosti?

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Středa Říjen 3 09:09:56 CEST 2001

Dne st  3. říjen 2001 08:34 jste napsal(a):
> Zdravim vsetkych.
> Uz som sa pytal ci squid alebo iny proxy dokaze ovladat PPP pripojenie no
> nemusi to byt nutne squid. Staci mi navod ako to urobit akokolvek aby bolo
> pri necinnosti 5 min. zavrete spojenie na inet cez PPP a pri najblizsej
> poziadavke na pristup do inetu zase ustanovene nove spojenie. Existuje na
> to nejaky program alebo volby nejakeho PPP skriptu?

Volba demand a souvisejici (patri samozrejmne k pppd), pripadne viz diald.
Neco najdete na linux.melzer.cz.
A trochu snahy by taky neskodilo, tady se podobne dotazy probiraji jednou za
tyden.

S pozdravem

--
Petr "Zapik" Zapadlo

Ing. Petr Zapadlo
Melzer s.r.o.
zapadlo na melzer.cz
"Černé díry jsou tam, kde Bůh dělil nulou"
	-- Steven Wright one Liners