2 servery, 2 IP a 1 domena

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Středa Říjen 3 09:44:14 CEST 2001

On Wed, 3 Oct 2001, Petr Kucera wrote:

> Diky, za radu, ale mysliste si, ze bych zde obtezoval lidi, kdybych to uz
> vic jak mesic nehledal? Neberte si to osobne ale mam pocit, ze to nikdo
> neskousel nebo nevi, protoze stejnou odpoved "hledej na netu" sem se
> dozvedel od kazdyho ze znamych co delaji do linuxu. Na netu jsem nasel asi
> 2varianty a ani jedna z nich nebezela. Pokud by se nasel nekdo, kdo by s tim
> mnel zkusenosti poslete mi, prosim, treba jen odkaz na www stranku, kde je
> jeco, nebo nejakej tip aby to fungovalo.

Takze Vy tady tvrdite, ze projeky Linux-HA, Alinka, TurboLinux High
Availability server, Mission Critical Linux, nastaveni podle HOWTO
http://halinux.rug.ac.be/High-Availability-HOWTO-8.html nefunguji?

To by me zajimalo, proc by se s tim potom tolik lidi pachtilo, kdyby to
bylo nefunkcni.

Nebude spise chyba mezi klavesnici a zidli?

R.V.