Inteligentni shazovani a nahazovani artsd

Pavel Houdek buggy na betula.fsid.cvut.cz
Středa Říjen 3 11:31:08 CEST 2001

Dobry den
Rad bych se zeptal jeste trochu jinak, k cemu je artsd potreba ( krome zvuku
v KDE)??? Osobne ho mam stale vypnuty a prece mi freeamp, prip mplayer
zvuci...
ph

--
Pavel Houdek