DONE: cdrecord

Marek Jaros marek.jaros na jet2web.cz
Středa Říjen 3 11:41:55 CEST 2001

On Tue, Oct 02, 2001 at 09:37:29PM +0200, Petr Šobáň wrote:
> On Mon, 1 Oct 2001, Marek Jaros wrote:
> Problém je tady /dev/pg0 toto nemá být má být /dev/sr0 - zapoměl jsi při
> překladu v oddíle SCSI jednu položku, nebo se nenahrál modul.
> Nebo nemáš vytvořené zařízení /dev/sr0.
>

> Module                  Size  Used by
> sg                     24288   0  (autoclean)
> ide-scsi                7744   0
> scsi_mod               53184   2  [sg ide-scsi]

ano problem byl ze jsem prehlidnul a zapomel pridat SCSI Generic Support nebo
jak se ten option jmenuje

diky za kazdou pomoc ktera me znova a znova nutila prohlizet .config.

	jam

PS: jedna rada znela spustit jakysi pochybny patch ktery mi smaznul /dev/pty*
takze sem se nemohl prihlasit sshckem :)) ale to jen tak na okraj

--
I'm not designed for M$ WindowsVC