Prevod dat Pegasus Mail - Mutt

Pavel Houdek buggy na betula.fsid.cvut.cz
Středa Říjen 3 12:09:26 CEST 2001

Zdravim
Velice jednoduse jde prevadet z pegasu do Kmailu. Kmail ma vlastni konvertor.
Jestli by to potom slo nejak imprtovat do Muttu nevim:-(

Omlouvam se ze primo neodpovidam na Vas dotaz, ale snad by Vam to mohlo
pomoci dostat maily na linux.

Ph

--
Pavel Houdek