Zvukovka a wave table

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Středa Říjen 3 12:42:39 CEST 2001

| Odesílatel: Michal Měšťan <mestan na zce.cz>
| (požívám OSS), taky nastavit kanály pro příjem a vysílání na klávesách
(teda
| které kanály mají ty varhany hrát). Z kabel z kraty se rozbočuje na dva
diny
| MIDI IN a MIDI OUT, chci oboje, musim oba vrazit do kláves mám dojem že
křížem
| IN do OUT... a jede to.

Taky některé klávesy potřebují kromě toho povolit MIDI komunikaci, většinou
bývá vypnutá. To s tím křížením je pravda, jsou to bl*ci, protože ty
konektory správně mají být samice. Pak by to byla 100% pravda a bylo by to
zcela transparentní i pro obyčejného MIDI klávesáka. Protože jsou to samci,
mělo by to být z 50% správně naopak, z 50% je to správně jak to je 8o)

Zdraví

             Jaroslav Lukesh, K-net
www.k-net.cz  Multimedia, Networking, Communications, terminals, NC, R+D
          "One world, one web, one program"  -- Microsoft promotional ad
          "Ein Volk, ein Reich, ein Fuehrer" -- Adolf Hitler
"Kdo nesouhlasí s námi, podporuje teroristy" -- G. Bush jr.
"Kdo nejde s námi, jde proti nám"            -- komunisté