Atribut na /var/log/messages

Marek Jaros marek.jaros na jet2web.cz
Středa Říjen 3 16:02:41 CEST 2001

On Wed, Oct 03, 2001 at 03:44:56PM +0200, Radek Libovicky wrote:
> logovacim
> atribut

> ano, pokud to spustim s umasek 177 tak to ma prava 0600. Spis me ale zajima
> proc se tak stalo ze to melo najednou prava 644. Myslim si ze z hlediska
> bezpecnosti by to melo mit prava 600 a ne 644. Pokud se nepletu.

proc proboha? neni tam nic co by mohlo kompromitovat system, nebo snad ano?

to se mi jevi jako mnohem horsi ze /dev/log je 1666 tz. kdokoliv ma moznost
poslat syslogdovi jakoukoliv hlasku...
samozdrejme ze zalezi na syslogd jak to bude interpretovat, ale pokud bude v
syslogd exploitnutelna chyba.... taky staci znat protokol a muzu rootovi
posilat zertovne hlasky. treba zmen si heslo na 'heslo' :)

	jam

--
I'm not designed for M$ WindowsVC