stare jadro v novej distribucii

Robert Vojta vojta na pharocom.net
Středa Říjen 3 17:50:48 CEST 2001

> Ja a silene. Mam Cyrix 333, puvodne 64 MB RAM a chipset SiS530 a to opravdu
> bolelo. Teb mam 320 MB RAM a uz je to trochu pouzitelne a pritom distribuce
> zalozene na jadre 2.2.x mi litali jako drak.

  No jo, ale distribuce zalozene na 2.2.x jsou taky trochu mene "nenazrane",
atp, to same s jadrem, takze tady nemuzete rict, ze Vam to litalo jako drak,
mne taky kdysi Windows 95 na jednom pocitaci litali jako drak a kdyz jsem tam
dal NTcka byl jsem unhappy. Je trochu nefer porovnavat neporovnatelne.

                                                            --Robert V0jta

--
    Robert Vojta <vojta at {pharocom.net - work | v0jta.net - private}>
          GPG: ID 1024D/A0CB7953            http://www.v0jta.net/