swap v ramdisku ?

Pavel Urban pavel.urban na hq.iol.cz
Středa Říjen 3 16:40:59 CEST 2001

No tak to tedy urcite ne-e. Je to bug a tahne se uz od zacatku 2.4kove
rady. Kvuli tomu byl take do verze 2.4.10 zabudovan novy system
virtualni pameti od A. Archangelliho (zrejme uz to Linuse prestalo
bavit...). Z uzivatelu si pry zatim nikdo vyrazne nestezoval, vyvojari
rvali, ze jde o prilis velkou zmenu ve stabilni vyvojove rade. Takze
nevim...ja bych zkusil dat ten navrhovany swap s tim, ze ho casem
castecne zrusim a misto nej dam neco jineho. A nebo pokud se citite
experimentalne, zkuste tu 2.4.10ku.

"Ing. Pavel PaJaSoft Janousek" wrote:

>         Ze sledovani infomaci nejen v teto konferenci jsem nabyl dojmu, ze je
> to feature a moc se s tim nehybe alespon co se 2.4.X rady tyce.. -
> nedavno tu kdosi mel masinku s pameti v radove GB a divil se, ze je to
> pri 512MB swapu liny jak vec (pri urcitych operacich), skutecne mu bylo
> s cistym svedomim doporuceno aby se striktne drzel rovnice RAM = 2*swap

Pavel Urban (pavel.urban na hq.iol.cz)
IOL system disaster
Internet OnLine, www.iol.cz
   Vegetables should not operate electronic equipment.
          Computer Stupidities, http://rinkworks.com/stupid/