jaky filesystem ?

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Středa Říjen 3 19:34:34 CEST 2001

   From: daemon na nospam.exe (Petr Vejsada)
   Date: Wed, 03 Oct 2001 09:11:24 CET

Zdravím,

   > chystam se na novy stroj, budou v nem 4 IDE disky po 40GB, pres ne SW
   > RAID-5 jako /dev/md0, cili celkem cca 90GB. Na tom /dev/md0 by mel byl

rozhodně nedoporučuji SW RAID-5 v současné době používat. Minulý týden jsem
si chtěl zjistit, jak na tom teď SW RAID-5 je. Během maximálně deseti minut
brutální zátěže souborového systému jsem dokázal OOPSnout. Vždy to bylo
v kódu SW RAIDu.

Mimochodem - v dalším čísle Linuxových novin vyjde článek Davida Häringa
(pokud Ti, Davide, listserver zkomolí jméno, moc se omlouvám) o softwarovém
RAIDu a RAIDu obecně.
--
Pavel Janík

The default configuration of NNTP is not affected by the vulnerability, as
no newsgroups are configured by default.
                  -- Microsoft Product Security about memleak in NNTP server