DivX:o) - prehravac

Vaclav Slavik v.slavik na volny.cz
Středa Říjen 3 01:26:22 CEST 2001

> Diky. Akorat mi po prekompilovani prehrava video ukrutne pomalu. Pry mu
> Celeron 400, 128MB RAM, HDD UTA100,7200 nestaci:o). Asi to ale bude

Celeron 400 sotva staci na DVDcka, takze pomalost pri prehravani MPEG-4 zas
tak prekvapujici neni. Zkuste zkompilovat Mplayer tak, aby pouzival
libdivxdecore.so misto OpenDivX (viz dokumentace Mplayeru a
http://www.divx.com -- je to sice binary-only, ale rychlejsi nez OpenDivX
nebo ffmpeg) a ujistete se, ze pouzivate vystup pomoci XVideo (potrebujete
XFree 4.0.x a ze se pouziva xv poznate tak, ze pri pretahovani okna
mplayeru v nem uvidite modrou klicovaci barvu).

HTH,
VS