modem

Karel Dudasek dudasek na vtopu.army.cz
Čtvrtek Říjen 4 06:06:53 CEST 2001

On Thu, 4 Oct 2001, Faramir wrote:
> Zdravim vsechny a prosim o radu. Mam RedHat 7.1 a interni ISA modem
> Acorp 56k. Nainstalovanej je, komunikuje ale kdyz se chci pripojit k
> internetu tak ceka na oznamovaci ton. Poradte mi nekdo jak vypnout
> cekani na ozn. ton. Jestli to jde nekde primo v menu nebo je potreba
> pouzit AT prikaz a jakej a kam se napise.
> V linuxu jsem zacatecnik...
RH nemam, ale poradit muzu.
Prikaz pro modem je ATX3 a staci jej obvykle napsat do modemu
a toto nastaveni ulozit (AT&W).
JInak byste mel najit skript pro vytaceni cisla (bude v nem ATD)
a zkusit to zmenit na "ATX3D".
Jinak vubec se nedivte tomu, kdyz to presne takto nenajdete.
V unixu muzete jednu vec klidne udelat minimalne tremi zpusoby
a vysledek bude stejny.

                             Karel Dudasek