obejiti shaperu

Jaroslav Cibulka jaci na fmpvd.cz
Čtvrtek Říjen 4 07:25:52 CEST 2001

Chtelo by to vedet presne jaky shaper :)

..pokud opravdu "shaper" tak me nenapada jak by sel obejit, nebo blbe nakonfigurovat (protoze
je na nem vlastne nastaven routing ke klientovi a klient nemuze (bezne) prepsat cestu kudy se k
nemu ma routovat). Nemate ale u sebe krome masiny se shaperem jeste nejakou jinou ??  ..tj.
neroutuje nahodou vtipne na ni?? - v pripade dobre blbe konfigurace by tu byla cesta....

Jinak se ale nedivte pokud je ta rychlost o cca 10, klidne i 20% vetsi  - to shaper obcas dela - ale
vetsinou az kdyz se toho orezava vic (pokud se nepletu, tak se to tu pred cca 1 -1,5 rokem
probiralo a nic se nvymysleo, jen me par lidi potvrdilo ze nejsem sam, komu se to obcas deje:))

JaCi