Chyba Vim6.0 + syntaxe ?

Kvapil Jaroslav (MHMP) Jaroslav.Kvapil na mag.mepnet.cz
Čtvrtek Říjen 4 07:52:08 CEST 2001

Zdravim,

jak jsem psal mel jsem problem s Vim 5.x, kterepri startu hlasilo:
"Symbol `ospeed' has different size in shared object ... ".
A tak jsem vcera nevahal a udelal upgrade na sestkovou verzi.
Tuto chybu uz nehlasi, ale setkal jsem se s nasledujicim:

Kdyz se pokusim otevrit sh script, tak mi vim vyhodi tuto chybu:

<error>
Error detected while processing /usr/shar/vim/vim60/syntax/sh.vim:
line 321:
E394: Didn't find region item for shRepeat
Invalid argument: shUntilSync^Igrouphere^IshRepeat^I"\<until\>"
line 322:
E394: Didn't find region item for shRepeat
Invalid argument: shWhileSync^Igrouphere^IshRepeat^I"\<while\>"
Hit ENTER or type command to continue
</error>

Pokud cokoliv stisknu, otevre se script normalne.
Pokud se pokusim napsat slova until nebo while, tak mi je nezvyrazni.
Kdyz se podivam do zmineneho sh.vim, tak pokud zakomentuji radek 119 :

 if exists("b:is_kornshell") || exists("b:is_bash")

a radek 123:

 endif

tak se vim60 otevre normalne a zobrazi i syntaxi techto dvou slov.
Stalo se to jeste nekomu, ci jsem v tom sam ... ? :-)

S pozdravem ...

/                    jaroslav.kvapil na mag.mepnet.cz
 V ten nejnevhodnejsi okamzik vystane problem, se kterym nikdo nepocital a
samozrejmost,
 ktera je stokrat odzkousena, po stoprve prestane fungovat, o vyjimkach
zakonitosti nemluve.
 Murphy
___