nastaveni casu v linuxu

Petr Cahyna Petr.Cahyna na i.cz
Čtvrtek Říjen 4 09:35:20 CEST 2001

Mošnička Roman wrote:

> BEZVADNE DEKUJI !!!!
>
> da se hodnota UTC=yes/no nastavit teke za behu linuxu,bez nutnosti
> restartovani /je to nekde v proc/ ?

hmm, ono je to trochu jinak. Ja jsem po tom prave taky kdysi sel. Proc
si myslis,
ze jsem se ptal na /etc/adjtime :-) ? Na tom je zavisle to, co vrati
hwclock. Zalezi,
jestli mas na posledni radce UTC nebo LOCAL. To je totiz to, co
predhazuje hwclocku
default parametry. Pak si zkus hwclock, hwclock --utc a hwclock
--localtime...

										Caha