Tiskarny....

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Čtvrtek Říjen 4 12:22:52 CEST 2001

On Thu, 4 Oct 2001, Galus Jiří wrote:

> Potrebuji pomoc?????
>
> mam dve tiskarny pripojene na linuxovy server.Problem je v tom, ze mi nejdou nakonfigurovat dve tiskove fronty a tudiz ani nemuzu v sambe urcit printer name. Nevim jestli je to spravne receno,ale v sambe u sdileni dane tiskarny,chci urcit tiskovou frontu,kterou ma dana tiskarna pouzivat:
> Zkuste mi poradit v cem delam chybu:(soubor printcap)
> lp0
>   :sd=/var/spool/lpd/ascii
>   :mx=#0
>   :lp=/dev/lp0
>   :sh

> [...]

Vy nevite, jestli potrebujtete pomoct? Ja zase nevim, jestli chci
odpovedet.

Konfigurujte tiskarny pres nejaky graficky konfigurak, je v kazde
distribuci. To co jste nam poslal vypada dost blbe a je rychlejsi si to
naklikat, nez vymyslet kolo.

zdravim
dan

P. S.: Vas ve skole neucili pravopis? Treba, ze se za kazdou teckou a
carkou pise mezera? Ze se pred zavorkou pise mezera? A co treba to, ze se
nepise cely prispevek na jeden radek, to jste take neslysel?

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nezlob se na růži, že má trny;
raduj se, že tak trnitý keř má růže.
                -- Arabské přísloví