Nefunkcni virtualni server

Zkoumalek zkoumalek na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 4 13:11:08 CEST 2001

Dobry den

Uz se s tim lopotim cely den. Mam na pocitaci 5 virtualnich webu,vse
pracuje OK.
Chtel jsem pridat dalsi, ale ten z nejakeho duvodu nechce
fungovat.Pritom je nastaven stejne jako vsechny ostatni. Vzdy mi to
vrati www stranky toho hlavniho.
Dalsi zajimavost je ta, ze pokud to zkusim pres lynx (lokalne nebo i
odjinud), tak to funguje OK, ale pokud to zkusim pres explorera, tak
to nefunguje. V access logu ani error logu virtualniho serveru
nic neni.

Mam SuSE linux 7.1, Apache 1.3.17-0, IE 5.5. Po problemech s
virtualnimi weby jsem jiz drive zakomentoval LoadModule
dynvhost_module /usr/lib/apache/mod_dynvhost.so a AddModule
mod_dynvhost.c.

V konfigu to vypada asi takto...

<VirtualHost a.b.c.d>
    DocumentRoot /usr/local/httpd/htdocs/mujsite/
    ServerName www.mujsite.cz
    ServerAlias www.aliasmujsite.cz
    ServerAdmin webmaster na mujsite.cz
    ErrorLog /var/log/httpd/mujsite_log
    TransferLog /var/log/httpd/mujsiteaccess_log
<VirtualHost>

Muzete me postrcit, kde je chyba?

Predem dekuji za
odpoved