qmail a neexistujici adresa

Jozef Hitzinger hitzinger na phobos.fphil.uniba.sk
Čtvrtek Říjen 4 14:38:38 CEST 2001

On Thu, 4 Oct 2001, Petr Zapadlo wrote:

> potreboval bych qmail nastavit tak, aby kdyz prijde mail s neexistujicim
> prijemcem tak neposlal zpet upozorneni o neexistenci adresy, ale aby normane
> dorucil tento mail prednastavenemu uzivateli.
> Jak se da toto nejsnaze zaridit?

vyrobte si ~alias/.qmail-default, kde bude napisane co ma s tou postou
urobit, napr. &kto na kde to posle na adresu kto na kde, |prog to posle na vstup
programu prog, ./Maildir/ to ulozi do maildiru, a ked nechate
.qmail-default prazdny, alebo len s komentarom #, tak sa ten mail
potichu zahodi.

Viac info da 'man qmail-user' a pribuzne stranky.

Otazky o poste je lepsie smerovat do konferencie sendmail na linux.cz.

Bye,
--
jozef  :-)