Prava na adresare

Čtvrtek Říjen 4 14:31:59 CEST 2001

Jan Klugl píše:

> Zkousel jste to?
> Ja prave ted, a vysledek se s Vasim nazorem neshoduje.
	Dobře, opravdu jsem to zkoušel možná naposledy před 8 lety, ale
nevím, proč by to fungovat nemělo. Můžete uvést konkrétní příklad, co Vám
nejde?
	My teoretici ještě dáváme odkazy na prameny:
[1] Michal Brandejs: UNIX - Linux, praktický průvodce
 Grada, Praha 1996
[2] LINUX - dokumentační projekt
 Computer Press, Brno 1998, ISBN 80-7226-114-2
[3] Mark Sobell: LINUX - praktický průvodce</b>.
 Computer Press, Brno 1999, ISBN 80-7226-190-8
[4] Milan Sova: UNIX V - úvod do operačního systému
 Grada, Praha 1991

Například Brandejs [1] píše:
r: adresář je povoleno vypsat
x: lze zpřístupnit i-uzly, na které adresář odkazuje