Funkce v C

Kasparek Tomas xkaspa06 na stud.fee.vutbr.cz
Čtvrtek Říjen 4 14:58:42 CEST 2001

On Thu, 4 Oct 2001, Igor Bujna wrote:

> Zdravim,
> mam funkci "dfield_long (long *put);". Pak mam funkci
> "dfield_short(short *put);" , ktera je identicka s predchozi func,
> akorat je zde jina velikost pointeru.
> Chtel jsem to vyresit takhle:
> void dfield_short(short *put)
> {
> short p;
> long pom;
>
> p = *put;
>  pom = (long) p;
>  dfield_long (&pom);
>  p = (short) pom;
>  *put = p;
> [...]

Co presne znamena vytuhne. Jsou to sice cachry s ukazatelama a to je
vzdycky problem, ale na druhou stranu na tom nevidim nic co by tomu melo
vadit.

Na druhoustranu, uz tdy sedim dost dlouho a zacinam citit, jak se trochu
prehrivam, tak me berte s rezervou.....

Zkus poslad kod te funkce pro long, a nebo to proste zkopiruj jeste jednou
a predelej s/long/short/g a zkus jedtli je to OK.

Co ti hodi gdb?

--

	Tomas Kasparek (sioux, xkaspa06)
 	 Tomas.Kasparek na seznam.cz