bootovani Linuxu

Radovan Raszka raszka na zl.cz
Čtvrtek Říjen 4 15:43:41 CEST 2001

diky za rady, ale nepomaha to..
nez jsem dostal odpovedi, zkousel jsem se rypat v te nove vytvorene diskete v souboru syslinux.cfg jsem prepsal polozku root na root=/dev/hdc1. Nepomohlo to.
Zrovna tak nepomohlo v boot: promptu napsat
linux root=/dev/hdc1   a dokonce ani
linux root=/dev/hdc1 1
stale to havaruje. Vypis z konzoly tesne pred zatuhnutim:
/lib/eepro.o: init_module: No such device
'  tohle beru - muj PC ma 3Comku, disketu jsem delal na systemu s Intel Etherepress Pro/10
Hint: insmod errors can be caused by incorrect module parameters, including invalid IO or IRQ
ERROR: /bin/insmod xited abnormally!
Kernel panic: VFS: Unable to mount root fs on 16:01
' a ted us je PC tuhy. Takze nevim co je hlavni chyba - to ze mam jinou sitovku, nebo ze se nepodarilo montnout filesystem na /dev/hdc1? To druhe by snad nemelo nastat, kdyz pri bootu zadam cestu k fs....
SCSI zarizeni zadne nemam.
Da se delat jeste neco?
Zkousel jsem i setup a vybrat rescue mod, ale v nem se nedostanu na disketu (chtel jsem na ni skopcit /dev/vmlinuz). nepomohl by expert mod? (me asi ne, s linuxem zacinam a houby mu rozumim)

- jeste k tomu vyberu Linuxu v NT loaderu - vim jak to ma fungovat, i navod na to mam, ale nefachci to. Jelikoz bootuju z diskety, tak jsem si ulozil boot sektor z ni, prislusne upravy v boot.ini udelal, ale kdyz jsem pak vybral bootovani do linuxu, tak to chctelo cist z diskety a pak to zahlasilo Bot failed a to i v pripade, ze linuxovy bootdisk byl v mechanice. Nevim jestli by tomu pomohl boot sektor z /dev/hdc1 - protoze z nej nebbotuju (je vubec bootovatelny?), ale samozrejme to zkusim - az ozivim/reinstalnu tu zdechlinu :-))

Radovan Raszka