Re: Re: Nefunkcni virtualni server

Zkoumalek zkoumalek na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 4 17:03:59 CEST 2001

Dobry den.
Ja mam za to, ze DNS je OK. Protoze pokud by nebyl znam zaznam v DNS,
tak by se pozadavek o stranku tezko dostal na spravny server. Navic
ty
zaznamy v DNS tam mam pres mesic - priprava na prestavbu webu.

Kupodivu jsem ale vypatral, ze pokud zadam do prohlizece misto
www.mujsite.cz www.mujsite.cz/index.html, tak to jede. Pritom mam
nastaveny DirectoryIndex spracvne.
+ vsech  5 webu jede OK, akorat tento je zlobivy. Mate napad?

Predem dekuji za odpoved
T. Zkoumalek

WWW stranky zdarma na http://www.sweb.cz