Programovani pod GTK - editor

Josef Lukes lukes na fsik.cvut.cz
Čtvrtek Říjen 4 19:49:18 CEST 2001

> Proc znovuvynalezat kolo? To neexistuje dost editoru, co umi syntax
> highlighting tak, ze je mozno do nich nakonfigurovat novou syntaxi?
> (Pokud byste trval na tom, aby byl dany editor "zavreny" ve vasi aplikaci,
> pak by to bylo slozitejsi, ale nemyslim, ze by to v tomto pripade bylo
> nezbytne.)

  Nebylo.), kdyby takovy existoval, resp. kdybych byl pri hledani
schopnejsi.... Hledam typicky editor pro jazyk CNC stroju. Tedy pevne dane
sloupce priblizne v tomto formatu:

Cisloradku    Prikaz    Parametr    Parametr

Pricemz pocet parametru by mel onen editor direktivne povolit podle
typu prikazu. Videl nekdo neco takoveho, resp. co by se dalo dale pouzit?
Popr. vi nekdo o zpusobu, jak k tomu nejaky editor rozumne primet?
Vidina ulehcene prace je opravdu hezke pomysleni....;-)

Diky moc
Pepa Lukes