IDE hotswap

Martin Koníček konference.markon na atlas.cz
Čtvrtek Říjen 4 20:13:16 CEST 2001

Nekde jsem cetl, ze to jadro zatim nepodporuje, myslim ze na linuxworld prave rozebirali konferenci o jadre linuxu, kde psal nejaky maniak ;-) ze disk ani neunmoutnul a odpojil ho natvrdo vytazenim napajeciho kabelu...

Linux pry vyhodil par chybovych hlasek, ale nespadl :->

Pry se na tom pracuje tak, aby byla podpora primo v jadre, ale zatim mohu jen konstatovat, ze neni, minimalne bych pred odpojenim toho disku ho unmountnul, ale s pripojenim to bude asi jiny kafe...

--
Martin Konicek

-->> www.volny.cz/martin.konicek <<--
-->> www.proxomitron.zde.cz <<--

"Tomas Franke" <tomas.f na volny.cz> píše v diskusním příspěvku news:3B932DE2.E090089F na volny.cz...