Jak rozchodit vzaleny X Server

David Haring dave na salsero.ibp.cz
Pátek Říjen 5 07:44:54 CEST 2001

kleena.k na gmx.de (Kleena Kleene) writes:

> Muze mi nekdo prosim poradit, jake jsou zakladni kroky k rozbehnuti
> X se vzdalenym XServerem pres xdmcp - napriklad XWin32?
>
> Dostal jsem se tak daleko,ze bezi xdm, akorat si XServer stezuje, ze
> "manager unwilling". Kdyz XServer umozni (WinAXE) tuto skutecnost
> ignorovat, dostanu jeste dokonce logon screen. Ale to je vse. Visi
> to na nejake autentizaci, nebo kde?

pokud pouzivate na strane serveru xdm, pak hledejte v souboru Xaccess
(na red hatu jej na leznete v adresari /etc/X11/xdm). V tomto souboru
se nastavuje ktere vzdalene displeje bude xdm spravovat, soubor obsahuje
i komentare, co jak zapnout. Vam zrejme postaci tam uvest jmeno toho
vaseho klienta, t.j. ve forme:

pocitac.domena.cz

pripadne pokud chcete povolit pristup z cele vasi domeny pak

*.domena.cz

zdravi David Haring